sunnuntai 14. tammikuuta 2018

Sähköisen mainonnan mahdollisuudet/bannerimainonta

1. Mitä tarkoittaa display ja bannerimainonta? Miten yritykset voivat hyödyntää bannerimainontaa mainonnassa? Google display- mainonnalla tarkoitetaan banneri-, teksti- tai animoituihin mainoksiin, joita näytetään erilaisilla verkkosivustoilla, mobiilisovelluksilla ja mahdollisesti internetvideoiden yhteydessä.Ylesin dislay- mainosmuoto on bannerit, Sitä kutsutaankin myös bannerimainonnaksi ja näyttömainonnaksi. Display- mainonta soveltuu melkein kaikille yrityksille, jos kyseessä on kuluttajille tarjottava tuote tai palvelu, bannerimainokset ovat mainioin työkalu brändimainontaan ja uudesta tuotteesta tiedottamiseen.
2. Millainen on hyvä bannerimainos? Hyvä mainos on sekä visuaalisesti että viestiltään selkeä. Kannattaa käyttää mahdollisimman vähän tekstiä, jotta yhdellä vilkaisulla ymmärtää mistä on kysymys. Aikaa asiakkaan kiinnostuksen herättämiseen on vain muutamia sekuntteja, joten viestin on oltava helposti hahmotettavissa ja houkutteleva. 
3. Linkitä/liitä tehtävääsi esimerkkejä hyvistä bannereista.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti