keskiviikko 22. maaliskuuta 2017

Visuaalinen myyntityö: Messuosasto

1. Mille messuille olet menossa? Olen menossa markkinoinnin viikoille helsinkiin, koska siellä on paljon ihmisiä ja siellä voisin mainostaa yritystäni ja saada lisää asiakkaita putiikkiini. 

2. Tavoite?  Tavoitteeni on saada messuilla yhä useammat ihmiset kuulemaan yrityksestäni ja saamaan lisää asiakkaita yritykseen ja mahd. saada yhteistyökumppaneita messuilta.

3.  Miksi menet messuille? Saan mainostusta yritykselleni ja lisää asiakkaita. Messuilla kertoisin yrityksestä ja sen toiminnasta monipuolisesti, sekä siellä olisi arvontoja. Siellä olisi jaossa flyereita ja käyntikortteja. Messuosasto olisi u muotoinen.






U muotoiseen messuosastosta tulee oman yrityksen näköinen esim. värit, tunnelma ja oikeanlainen valaistus. Sivuseinällä olevalla telkkarilla pyörisi mainoksia yrityksestäni.

Tiskissä lukee oman yrityksen logo, jotta siitä tunnistaa helposti yrityksen.
¨
T- paidat ovat esittelijöiden päällä jotta tutustujat tunnistaa esittelijät helpommin sekä rinnassa olisi nimilappu.


Messuosastolla olisi pari tuolia jossa tutustujat voivat istahtaa ja tutustua yritykseen.



A- telineestä huomaa messuosaston helpommin että mistä yrityksestä on kyse.


Tässä näkyy vielä messuosaston hinnat.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti