"uni "kampanja esillepano. Uni kampanjassa käytän asiakasinformaationa ota 3 maksa 2 kaksi julistetta ja tietenkin tuotteisiin tulee hintalaput. Esillepanossa käytän kolmiosommittelua. Värit joita käytän ovat sininen, musta, valkoinen ja harmaa. Asiakkaiden katse kiinnittyy ehkä ensimmäisenä pöydän alla oleviin tyynyihin, kun ne ovat isompia kun muut tuotteet ja niissä on tekstiä, sekä raidallisiin tuotteisiin eli houkutus piste on esillepanon keskikohdassa. Katseen vangitsia esillepanossa ovat love tyynyt eri väreissä. Käyttöyhteistuotteina käyttäisin raidallisia tyynyjä ja raidalliset pussilakanat, ne sopivat hyvin yhteen, kun niissä on samoja sävyjä. Värikontrastia esiintyy mustissa tuotteissa kun ne ovat vastakkain neutraaleimpia värejä esim. Musta ja sininen, valkea ja musta.
Äitienpäivä teemaesillepano " Äidille äitienpäivänä"
Eli tein teemaesillepanon jonka aihe oli äitienpäivä. Värit joita käytin esillepanossa olivat punainen, valkoinen ja liila eli kolmisointu. Sommittelutekniikkana käytin vesiputousta. Asiakainformaationa aijon käyttää A- telinettä johon tulee kaikkien tuotteiden hinnat. Sivuilla kun on nuo sydämmet niin niihin tulee "äidille" teksti sisälle. Houkutuspisteenä toimii sydänastiat, Käyttöyhteystuotteena toimii sydänastiat ne ovat samaa teemaa ja sopiivat yhteen. Katseenvangitsijana toimii sydänkipot, koska ne ovat keskellä esillepanoa. Värikontrastia löytyy punaisesta väristä.
Massaesillepano " Ruokailu"
Eli tein massaesillepanon astioista, joissa käytin värejä sininen, musta ja valkoinen eli kolmisointu. Sommittelutekniikkana käytin kolmiosommittelua. Laitoin seinälle kolme julistetta että seinä ei näyttäisi niin tyhjältä ja julisteet tuovat lisää väriä esillepanoon. Asiakasinformaationa aijon käyttää esillepanossa hyllynreuna lappuja, johon tulee tuotteiden hinnat. Houkutuspiste on esillepanon keskellä olevat kupit eri väreissä. Käyttöyhteystuotteina voi käyttää kaikkia tuotteita joita esillepanossa on esim. lautaset ja mukit. Katseenvangitsin on ehkä ensimmäisenä nuo mukit, koska ne on korkeammalla kuin muut tuotteet.
Valikoiman esillepano tuoteryhmä: Urheilu " eikun urheilemaan"
Tein kaupan valikoimasta esillepanon jonka aiheena on urheilu ja tuotteet ovat laskettelutarvikkeita. Sommittelutekniikkana käytin isot keskelle ja pienemmät sivuille. Asiakasinformaationa toimii sale laput yläreunassa ja aijon laittaa hintakyltin jossa näkyy kaikkien tuotteiden hinnat sekä pistän tuotteisiin vielä hintalaput. Houkutuspisteenä toimii keskellä olevat laudat ja monot ylähyllyllä. Värit ovat minusta pirteät ja houkuttelevat, että asiakkaita varmasti kiinnostavat tuotteet. Katseenvangitsia on kuvassa näkyvät laudat koska ne ovat keskellä ja ne ovat värikkäitä. Kontrastia saa liilasta väristä ja sinisestä. Käyttöyhteistuotteita kuvassa on esimerkiksi monot ja lumilaudat, takit ja lapaset, kypärät ja lasit.
Sesonki esillepano " Piknik esillepano"
Tein siis keväisen piknik esillepanon, jossa käytin kolmiosommittelua ja värinä käytin kesäisiä värejä (punainen, sininen, vihreä sekä valkoinen) Seinällä on kaksi julistetta antamaan kesäistä tunnelmaa. Asiakasinformaationa aijon käyttää hyllynreunalappuja joihin tulee tuotteiden hinnat, paitsi viltteihin jotka roikkuu hengareista niin niihin tulee omat hintalaput. Houkutuspisteenä toimii keskellä olevat viltit, katseenvangitsia ovat ehkä kaksi pöytää molemmilla sivuilla, koska siellä on värikkäitä tuotteita. Kontrastia tuovat oikealla olevat tyynyt koska ne ovat kirkkaita ja pirteitä sävyjä. käyttöyhteistuotteina voi käyttää esim. tyynyt ja viltit, lasit ja lautaset
" Rentoudu" Elämyksellinen esillepano
Tässä esillepanossa on rento tunnelma ja värit ovat neutraaleja eikä liian rajuja. Väreinä toimii siis vihreä sininen ja valkoinen eli kolmisointu. Sommittelu tekniikka on kolmiosommittelu. Asiakasinformaationa toimii seinällä olevat pallot joissa lukee sale ja hyllyyn tulee hyllynreunalapu ja viltteihin omat hintalaput. Asiakkaan huomio kiinnittyy ensimmäisenä keskellä olevaan hyllyyn joissa on raidallisia tuotteita eli katseenvangitsia, houkutuspisteenä toimii raidalliset tuotteet. Kontrastia tuovat raidalliset sinivihreät tyynyt. Käyttöyhteistuotteina voi käyttää vaikkapa viltit ja tyynyt esim. vihreävalkoinen tyyny ja vihreä viltti.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti